ceturtdiena, 2013. gada 12. septembris

Kā Sadovskis nonāca erotiskajā frizētavā

Jau sen ir pagājuši tie laiki, kad ar supergariem matiem vazājos apkārt, tādēļ tagad ik pa laikam nākas aiziet pie friziera. Aptuveni pēdējos trīs gadus vienmēr gāju uz vienu un to pašu frizētavu, bet vakar atklāju, ka šī frizētava ir slēgta(laikam mans neregulārais apmeklējums nespēja nodrošināt rentabilitāti).
Tā kā vakar biju nobriedis iet pie friziera un, kā zināms, šādai nodarbei ir nepieciešama morāla sagatavošanās, es nolēmu, ka vienkārši jāiet centra virzienā un jātur acis vaļā. Sak', varbūt ieraudzīšu kādu omulīgu vietu, kur var atbrīvoties no liekās vilnas.
Pēc kāda brīža pamanīju frizētavu un nolēmu tur izmēģināt savu veiksmi. Man paveicās - lai gan nebiju pierakstījies un bija darba dienas beigas, viena friziere tomēr bija brīva un varēja veltīt man nedaudz laika. Bet es nemaz nevarēju iedomāties, ko ar mani šajā frizētavā darīs...
***
Svetlana nosēdināja mani krēslā pretī spogulim un iesāka sarunu.
-Kā griezt?
-Emm.. Nu tā, lai ir aptuveni uz pusi īsāk. Emm.. un lai izskatās labi.
-Mazgāš! - Svetlana pasmaidīja un nedaudz pačubināja manus matus. Tad viņa norādīja kaut kur sev aiz muguras.
-Kā lūdzu? - Es pārjautāju.
Frizēšanas beigās man iedeva vizītkarti.
Tā es uzzināju frizieres vārdu.
-Mati! Mazgāš! - Teica Svetlana un aizgāja līdz matu  mazgāšanas vanniņai(vai arī to sauc par izlietni? Kāds  šai uzpariktei ir nosaukums?).
Es piecēlos, aizgāju līdz norādītajāi vietai, apsēdos  un  atgāzu galvu. Svetlana lēnām ar remdenu ūdeni  samitrināja manus matus un pamazām sāka tajos  ierīvēt šampūnu. Viņas kustības sākumā bija lēnas un  piesardzīgas, bet ar katru sekundi viņa, šķiet, kļuva  pārliecinātāka par sevi, un viņas kustības kļuva  aizvien straujākas un agresīvākas. Pēc aptuveni  piecu  minūšu ilgas galvas masāžas Svetlanas roku  kustību ātrums sasniedza kulmināciju un viņa piepeši  apstājās. Viņa lēnām izskaloja manus matus, maigi  iezieda tajos kondicionieri un vēlreiz izskaloja.
Pēc brīža es atkal biju pretī spogulim un pa to laiku es jau biju izdomājis, kā man viņai paskadrot, kādu griezumu es vēlos. Pēc mana īsā monologa viņa ķērās pie darba un uz zemes ap mani sāka krāties matu šķipsnas.
Pēc brīža Sveta nolēma, ka mani mati tomēr ir nedaudz par mitru, un ieslēdza fēnu. Dažas sekundes viņa siltā gaisa plūsmu virzīja manas galvas virzienā, bet tad viņa fēnu pavērsa pret savu ķermeni un gaisa plūsmu izbaudīja pati, kamēr es turpināju saglabāt acu kontaktu ar savu spoguļattēlu.
Kad Svetlana kādu brīdi bija pārmaiņus žāvējusi manus matus un pūtusi gaisu savā virzienā(jāpiebilst, ka man viņa veltīja tikai kādus 30% no visa fēnošanas laika), viņa turpināja griezt manus matus.
Tajā brīdī frizētavā ienāca kāda simpātiska meitene un jautāja, vai ir brīva kāda darbiniece, kas viņu varētu atbrīvot no nekvalitatīvi uzliktiem gēla nagiem. Administratores atbilde bija noliedzoša, bet ienākušās meitenes balss šķita pazīstama, un es pārtraucu manu un spoguļattēla acu kontaktu, cenšoties saskatīt simpātisko meiču. Tā izrādījās Elīna.
-Čau! - Simpātiskā Elīna man uzsauca.
-Čau! - Es atbildēju.
-Vieta, kur satikšanās... - Man ausī maigi iečukstēja Svetlana un klusi iespurdzās.
Elīna aizgāja, bet frizēšana turpinājās. Svetlana bija jau apgriezusi abus sānus un nu ķērās klāt galvvidum, un lēnām ar šķērēm šņikstinājās pakauša virzienā. Kad Sveta bija tikusi līdz pakausim, viņa nolēma, ka nav nepieciešams apiet man apkārt, tādēļ, lai apgrieztu pakauša matus, turpināja liekties man pāri. Kad viņas krūtis bija gandrīz jau pieskārušās manai sejai, viņa nedaudz atkāpās, nolaida manu krēslu zemāk un turpināja frizēt.
Pēc pāris minūtēm viņa savu darbu bija pabeigusi.
-Mazgāš? Mazgāš vai steidzos? - Svetlana, ieskatoties man acīs, triumfējoši jautāja. Viņa bija lepna par paveikto.
-Steidzos! - Es atbildēju.
***
Pa trokšņaino ielu man garām traucās automašīnas, pretī nāca cilvēki un es lēnām gāju universitātes virzienā, bet vēl ilgi es nevarēju saprast, vai esmu saņēmis friziera pakalpojumus vai tomēr ticis izmantots. Mani nepameta sajūta, ka, iespējams, es tikko esmu ticis izvarots.
***
Šim stāstam morāle kā lati -
Ja Tev ir atauguši mati,
Tad nemēģini jaunos eiro,
Jo ka tik Tevi neizvaro.

2 komentāri:

  1. nu es galu galaa biju gaidiijs biku vairaak ... nu vismaz varam raxu pamainiit taa ka vinja vismaz 3 podzinjas bluuzei atshaava valjaa pirms apcirpa pakausi? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dekoltē bija gana labs, lai podziņas nevajadzētu atšaut vaļā. Un mainīt neko negribēju, jo rakstam jābūt 100% patiesam.

      Dzēst